Наймати системного адміністратора чи обслуговувати комп'ютерний парк на аутсорсі?
Адекватна робота ІТ інфраструктури компанії - це безперебійна робота всіх підрозділів і ефективне обслуговування клієнтів, а отже більше грошей для Вашого бізнесу.
Для підтримки належної роботи ПК і інформаційної системи компанії, забезпечення нормального рівня ІТ-безпеки, українські компанії як правило наймають "стаціонарного" адміністратора.
Цей підхід має ряд переваг:
1) оперативність вирішення проблем (в межах компетенції адміністратора);
2) розвиток ІТ інфраструктури і використання ІТ в бізнесі, якщо у Вас працьовитий адміністратор;
Недоліки:
1) Обмеженість компетенції, спеціаліст знає все потроху, але йому важко справитись з більш складними завданнями;
2) Адміністратор може захворіти, піди в відпустку, в таких випадках ІТ в організації залишиться "без догляду" і можуть виникнути додаткові ризики.
3) Хороший адміністратор - це дорого;
4) Фактично Ви платите за 192 годин роботи дорого спеціаліста в місяць, скільки він фактично займається прямими обов'язками?
Які переваги ІТ підрозділу на аутсорсі:
1) Ви платите тільки за конкретну роботу, тобто якщо для підтримки і розвитку ІТ у Вашій компанії, де зараз працює 15 ПК і 1 сервер, реально потрібно 50 годин в місяць - Ви платите тільки за них;
2) Повна прозорість: ми надаємо список задач що були зроблені і кількість годин, що було витрачено нашими спеціалістами;
3) Досвідчені професіонали з вузькою спеціалізацією, оперативно і якісно вирішать Ваші проблеми.
4) В нас нема відпусток і лікарняних;
Maecenas bibendum lacus gravida placerat consequat. Vivamus quis hendrerit mauris.